nyduschad och ren

Tjenare =)

Sitter just nu med en handduk i håret. Ser ut som en taliban(a)
Kom hem från skolan för en stund sen. Har vart helt okej idag, käkade julmat på skolan och det var faktist godare än alla andra år, och det var ju faktist sagt så, att det helt enkelt skulle vara bättre och lite mer speciellt :) Långbort och allt hade de gjort ;) Haha. Gjorde klart min klänning på slöjden. En barnklänning alltså :) Måste väl erkänna att den blev rätt söt, det tycker jag allt :) Hade bara lite svårt att bestämma vilket sidenband jag skulle ha i midjan. Haha. Men det blev bra tillslut. Efter skolan gick jag, Sofia och Julia till idrottshallen. Gjorde lite friidrott eftersom jag och Sofia missade nästan all friidrott i början av terminen. Julia sprang coopertestet.


själv tycker jag den är finare i verkligheten

Ska snart fixa mig lite, föna håret och så. Sen ska jag och Sofia ner till Göteborg :) Ska köpa örhängen till nyår hade jag tänk och kolla på plusgymnasiet. Läste lite om det på deras hemsida och det är en prova på dag så det är ju inte riktigt som öppet hus, men nästan. Eftersom jag ska kolla på stylist så får man se när någon blir stylad, själv bli stylad och testa på att styla någon annan :p Låter super bra tycker jag! Blir nog kul :)
Nu ska jag skynda mig att fixa mig lite, vi hörs nog senare.

Ha det bra, kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback