Nyår är klar!



Hallå världen! -eller ska jag säga mina fåååå läsare? ;)
Baby sov här inatt :) Kollade på smekmånaden som gick på tvn igår. Somnade runt 1-2 någon gång. Vaknade och gjorde inte så mycket. Jag duscha, sen åt vi frukost och spelade yatzy ;) Haha, han vann båda gångerna tror jag de va. Sen åkte jag till thn med Sofia Julia och Zara, Sofias mamma körde oss. Så handlade vi mat till nyår, haha. Så nu är allt fixat till nyår, inget att oroa sig över! Mat, dricka och kläder. Done!
Nu håller jag på att laga mat där nere. Så är lite stessad. Haha, kokar potatis som jag ska göra mos av och så ska jag steka fiskpinnar :) Senare ska jag upp till Sofia och vara med henne, Julia och Zara. Blir nog bra det :) Vi hörs senare.

Ha det bra, kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback