Nu säger jag godnatt

Jag är inte så trött.. Men är ändå sugen på att sova så jag är riktigt utvilad imorgon :) Sovmorgon imorgon, 30 min är alltid bättre än ingen ;) Haha. Slipper iallafall ta bussen 1 h innan vi börjar.

Har kollat på ugly betty, desperate housewives och kollar på christine nu. Desperate var inte så bra som jag hade hoppats på. Jag menar, det var sista avsnittet och inget direkt roligt hände? Men nu kommer det iallafall inga mer program förrän till våren är det va? Skönt att slippa tv ett tag iallafall. Och ja, julen är som sagt snart här. Det är ju ändå bara 15 dagar kvar och det känns underbart! Och bara 10 dagar kvar tills skolan slutar :) Och den dagen, den 19, ska vi till Lina. Fira minijullafton med alla tjejor :) Ska bli mysigt!
Sen denna fredagen tror jag det bli julmat hemma hos farmor. Om det inte var ändrat? Sen på lördag blir det bio med Meddi Eve och Tomas :) Haha.
Det blir nog en toppen helg skulle jag tro. Orkar ingen tråkig helg iallafall:) Haha.
Nämen jag ska väl gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna, hehe.
Skriver imorgon såklart!

Ha det bra, kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback