nu är det säng dags

Ja det är sant. Även om klockan bara är halv 10 så är jag hur trött som helst.
Mina ögon svider och jag kan knappt hålla de öppna.. Lite jobbigt när man vet att man behöver plugga liiite till på fysiken. Men inget att göra åt, vill man lyckas så får man kämpa! Så är det ju.
Börjar klockan 8 imorgon och jag kommer aldrig orka gå upp. Haha för jag vet ju hur det har vart de 2 senaste dagarna när jag sovit i min säng. Jag kommer sakna älsklingen inatt också. Finns inget tråkigare än att sova utom han. Men han tränar, och han är klar vid 11. Lite väl sent för mig, eftersom jag redan är trött. Hehe :)



Imorgon blir det skolan, göra prov och kolla på lucia. Hinner inte vara med, det är synd. Hade ju faktist vart lite roligt :) Spännande att se vem som blir lucia också. Sen efter det ska jag väl hem. Hinner ju inte vara hemma så länge innan jag ska till farmor och farfar och äta julmat med familjen och kusinerna :) Ska bli mysigt. Årets första julmat, finns ju inget godare. Farmors köttbullar kan man ju inte motstå heller! Mmm :) Sen på kvällen vet jag inte vad som händer. Meddi ska ju inte vara hemma så.. Men något hittar man väl alltid på förhoppningsvis. Annars blir det väl till att sova tidigt och vara utvilad på lördagen då det blir bio :) Hehe.

Nej nu ska jag gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna. Sen blir det att läsa lite fysik till. Hoppas verkligen jag klara det imorgon, annars vet jag inte vad jag gör.. Funderar lite på plusgymnasiet i Göteborg. Inte säkert på att jag har betyg så jag kommer in där men man kan ju alltid hoppas. Men det ligger som sagt i Göteborg.. Egentligen lite långt för mig men vi får väl se.

Nu ska jag inte tjöta mer.
Ha det bra, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback