myskväll



HejHej :)
Älsklingen kom hit förut :) Sen dess har vi spelat fia med knuff med mamma och lilla syster och bara haft en riktig myskväll, från min sida då. Dippat lite grönsaker som var kvar från igår, ätit kräftstjärtar och någon rotfruktsgratäng. Låter kanske inte speciellt gott, trodde jag inte heller att det skulle vara, men ärligttalat så var det svin gött! Något att rekomendera faktist (y) Nu sitter Meddi nere och spelar internet poker med pappa :p Haha, han kommer la snart upp så ska vi väl antagligen kolla på någon film som går på tv:n. Finns inte så mycket att göra, och jag är sjukt trött så jag somnar nog rätt fort :) Jul imorgon då, inget jag längtat efter speiciellt mycket detta året. Men maten kommer bli underbar! Hihi. Nu ska jag bedda ner mig i sängen. Kanske uppdaterar något imorgon, vi får se.

Ha det bra och ha en riktigt god jul allesammans :)
Kramar

(gammal bild på mig och älsklingen, haha var inte ens tillsammans då^^ Han va så söt! Mitt hår var långt som attan =/)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback