Måndag

Hejsan :)
Sitter här och väntar på Meddi. Haha får ju inte kalla han det eftersom han fick med Eve på Lördag ändå ^^ Har vart hemma hos Julia och pluggat idag. Kommer nog gå bra, hoppas jag iallafall.

Skolan idag var helt ok. Skulle haft omprov på morgonen men blev inget med det eftersom läraren inte kom tillbaka -.- Typiskt. Men gjorde det iallafall på självaste biologi lektionen och tror nog jag får G. Skulle blivit överlycklig då! Haha. Fick reda på bild lektionen att jag får MVG i slutbetyg :o Fyfan va glad jag blev. Mitt första och enda MVG x) Höhö! Hade matte prov, det gick bra. Och eftersom jag och Vickan blev klara så fort så gick vi och fikade så länge. Med Meddi, Miike och Jonte. Göttans :) Så följde Meddi med till skolan en stund ;) Sista lektionen va tyska och då gick vi igenom provet. Fick 76 av 100. Inte nöjd, men ändå VG. Bättre än G vafan (y) Haha sen gick jag och Julia till henne och käkade mat :) Så pluggade vi som sagt.

Nu ska jag vänta på Meddi så han får förhöra mig lite så jag vet vad jag kan :)

Ha det bra, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback