Lucia i skolan

Denna dagen har vart riktigt lugn. Det har vart skönt :) Gjorde provet på profilen, fick 31 av 40 möjliga. 25 var godkänt så är riktigt nöjd eftersom jag trodde jag skulle få ig :) Tur att han hade bytt provet för detta var mycket lättare och allt jag kunde fanns med typ :p Hehe. Sen på rasten var vi och åt panpizza hos Julia ;) Sen vid 1 var det lucia i aulan. Glad att jag inte var med, fan va pinsamt det hade vart :p Sofia har söt iallafall, haha. Casandra var sjukt bra, förresten så var det hon som blev lucia. Vilket alla kunde lista ut :) Sjöng som en ängel också! Gud så bra.
Just nu sitter jag hemma hos Julia. Vickan har här en stund förut också. Nu äter hon och jag sitter här ;) Ska till farmor om 1 timma och äta, är sjukt hungrig och godaste maten också! :D Sen tillbaka hit igen tror jag, om jag orkar för är svin trött -.- Nu ska jag kolla bilddagboken.
 
 

Ha det bra, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback