Lördag-minijulafton



Haha vet ni vad jag kom att tänka på. När man skriver på datorn så behöver man ju inte direkt kolla på tangenterna och det går vädligt fort. Vilken datanörd de flesta borde vara eftersom man lärt sig vart alla bokstäver sitter. I början när vi bara hade en dator där nere så gick det hur segt som helst eftersom jag inte satt vid datorn så ofta då. Ungefär 1 gång varje dag, om ens det? Och då kollade man bara lunar och snuttis HAHA. Nu sitter jag vid datorn mycket mycket oftare. Har haft egen dator i flera år nu och sitter där minst 1 gång om dagen, och då sitter jag rätt länge. Så snabbt går det när man skriver. Sen finns de ju de som skriver ännu snabbare. Haha jag tycker faktist det är en rolig grej :) Aldrig tänkt på det tidigare, vet inte hur jag kom och tänka på det nu heller men ändå :p

Jaja, nog om det nu hehe.

Har ätit frukost nu. Blev rostad smörgås med ost och jordgubbsylt, min favorit! Oboy till det också. Mumms. Ska snart sminka mig lite och fixa håret. Kan bara inte bestämma hur jag ska ha håret. Vi får se hur jag gör ;) Hela morgonen har jag haft på tv:n och det känns som att den filmen som går nu har vart hela tiden? Haha konstigt.. Men nu ska jag fixa mig som sagt. Ska ta bussen med de andra in till Edet med 17.03 bussen. Ska mötas och handla det sista och sen hem till Vickan. Singstar blir det också, det var länge sen och ska testa den nya abba-skivan. Även om vi har den har jag aldrig sjungt till den :p Hehe. Men nu ska jag gå, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback