Lista



OM JUST DIG
FULLSTÄNDIGT NAMN: Mikaela Daniela Sinipuro
FÖDD: 10 november 1993
BOR:  Göta
SMEKNAMN: Sini
INTRESSEN: kompisar&meddi
SKOLA: fuxerna

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..
SAKNAT NÅGON: ja
ÅNGRAT NÅGOT:  har jag säkert
LJUGIT: har jag säkert
SVIKIT NÅGON: tror inte det
KÄNNT DIG SÄMST: ja
GRÅTIT: ja
SKRATTAT: självklart
VARIT SJUK: tror jag inte
VARIT UTOMLANDS: nejnej
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: nej

KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA: inte så ofta längre, men det händer
SKRATTAR DU OFTA: jadå :p
HUR KÄNNER DU DIG JUST NU: trött, uttråkad
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: jodå, jag har allt mått bra :)
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: nej. inga viktiga isåfall

KÄRLEK!
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD:
nej inte så värst du
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: nejnej
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: ja
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: ja
OM JA, VEM: meddi :)
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: bara meddi <3
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: om jag har!!
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: ohja
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: helt olika
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: båda är ju ett +
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: längre än mej helst
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: ingen betydelse för mig
FÅR DU MÅNGA KILLAR: haha nejdå

UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN: båda, blond med brunt under luggen ;)
ÖGON FÄRG: blåa
LÅNGT ELLER KORT HÅR: kort
SNYGG ELLER FUL: ful
NÖJD ÖVER DIG & DITT UTSEENDE: nejnej
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG, SÖT,VACKER: det händer allt
ELLER TVÄRTOM?: det händer också såklart xd
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: haha min moster tycker jag är super fin, hon har allt sagt det flera gånger ;)
HAR DU LÅNGA NAGLAR: lagomt nu :)
SMINKAR DU DIG: ja när det behövs
VARFÖR, ÄR DU INTE VACKER UTAN? nej det tycker jag inte, därför sminkar jag mig



Ja jag vet, listor är egentligen hur tråkigt som helst men har man inget att göra så.. Är hur trött som helst så nu ska jag lägga mig i sängen och vila en stund, hoppas på att somna. Hehe skriver nog lite senare :)
Pussar&kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback