Kunde sovit länge denna morgonen ...

God eftermiddag allesammans :)

Min dag, den har vart helt underbart lugn.Stressade som fan till skolan eftersom vi åkte från Göta 10 i. Kom fram till skolan, satt och väntade på svenskalektionen.. Ingen lärare kom. Det visade sig att vi hade inställd svenska. Men inte bara de, utan alla lektioner fram till lunch. Så vi tog oss en promenad hem till Evelina där vi kikade på en film och åt lite popcorn. Eller iallafall jag och Eve ;) Satt där och tjötade och så, bara för att fördriva tiden vettu :) Efter ett tag gick vi tillbaka till skolan för att äta lunch. Någon äcklig soppa så det blev rester från igår. Smakade inte så väldans bra men lite gick ner iallafall. Så hade vi bara 2 lektioner efter lunchen. So, där vi kollade på film hela lektionen+ att vi slutade tidigare, och engelska, där vi lyssnade på en jullåt osv. Alltså ingen jobbig dag direkt :) Det som irriterar mig mest är att jag kunde sovit till minst 11 iallafall. Och jag steg upp halv 7. Fysatan! Men det får gå, klaga ska man ju inte? Det är ju faktist jullov om 3 dagar. Inte de jobbigaste dagarna kvar heller. Hehe det glädjer mig iallafall :D
                                        
 
Nu ska jag faktist ta mig en dusch och sen vila lite. Ska fram till älsklingen sen, om jag orkar. Känner mig fortfarande inte bra. Bättre än igår, det gör jag, men ändå inte bra. Så vi får se hur det blir med det. Imorgon ska jag iallafall vara med Julia och sen kanske sova där. Det blir nog bra.

Ha det bra, kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

nä du dissa mig för de jävla gymnasiumet :O <3

2008-12-17 @ 17:37:26
Postat av: Sini

haha förlåt sötnos <33

2008-12-17 @ 20:53:30
URL: http://mikaelasinipuro.blogg.se/
Postat av: Julia

Aldrig !

du kmr inte till mig nu heller :O <3

2008-12-17 @ 20:55:01
Postat av: Sini

Men skit ner dej :D<3

2008-12-17 @ 21:40:49
URL: http://mikaelasinipuro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback