Jag och Lina är bäst på att sjunga, eller hur :)

Kan ju börja med att säga hej :)
Gud vilken dag. Den har kännts så konstig, mycket saker typ. På idrotten skulle vi springa så många varv runt idrottshallen som vi orkade på 12 min. Hann springa 24-25 varv iallafall. Haha, men herrejävlar så jobbigt det var. Hade fysikprov också. Gick svin dåligt. Omprov torsdag, sug! Jaja, resten av dagen va riktigt bra :) Från kvart i 2 till 3 sjöng vi inför lucia ;) Haha så sjukt kul är det !
                                                                                       
Just nu sitter jag och proppar i mig massa choklad :o Och precis käkat soppa också, känns bra^^ Haha. Men jag äter för livet förfan! För det är så det ska vara :)
På lördag fyller älsklingen år. Får väl se, han skulle la göra annat så jag får väl hitta på något annat istället då..
Nu ska jag kolla bilddagboken och sen ska jag plugga tyska hela dagen/kvällen :)

Ha det bra, kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback