Idol-vinnaren 2008.... kevin!

Hejsan :)
Var ju som sagt och åt julmat hemma hos farmor och farfar förut. Sofia, Salle och Julia följde mig dit :) Åt direkt när vi kom dit och det var sjukt gott. Åt massor också, första julmaten och då måste det gå ner mycket mat ;) De var jag, Madde, mamma, pappa, Janne, Hannah, Samuel, Tommi, Satu, hennes kille(kommer inte ihåg namnet) och farmor och farfar såklart :) Det var mysigt. Satt och pratade med farmor efter maten. Haha, alltid lika nyfiken när det gäller killar. Sen blev det efterrätt, cheesecake med hallon till. Så sjukt gott! Och istället för digestive imellan så hade farmor tatt pepparkakor eftersom det är jul nu. Mmh, det var faktist riktigt gott. Fick julklapp också, hehe eftersom de ska till sälen över julen så blir det inte till att träffa dem:) Jag sa hejdå och gick ner till Julia igen. Satt och snackade och hade det trevligt haha. Vid 8 blev det till att kolla på Idol med Ullrika. Det var mysigt de :) Sen gick vi ut en sväng och sen åkte vi hem. Jag, Sofia och Julia gick till Sofia en stund och drack julmust, åt clementin och lite godis, haha det var gottit det där.

Just nu sitter jag här i sängen, med datorn i knät, och har allmänt tråkigt. Saknar min baby så jag tror han dör och han ska inte komma till mig.. Fanfanfanfan! Jaja, inget att göra åt.

När jag kom hem från Sofia förut så var det precis så jag hann se vem som vann idol. Har ju inte direkt varit så inne i idol detta året. Har inte vart så kul sen Danny var med faktist. Men iallafall, så sprang jag snabbt upp och satt tvn på högsta volym. Satt där och väntade, och självklart, självklart vann Kevin. Pirrade i hela kroppen när de spelade upp hans vinnarlåt. När man såg hur glad han blev så är det klart man också blir glad. Hehe :) Han förtjänade det verkligen. Jag menar, idag har han bott i Sverige i 1 år. Helt otroligt, att på 1 år har han hunnit lära sig svenska rätt bra och också vunnit idol 2008? Helt fantastiskt!

Nu ska jag lägga mig, för jag känner mig dum :( Fy!

Ha det bra, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback