Händer imorgon?

Vad händer imorgon? Det är lördag och jag har inga direkta planer. Som varje lördag? Alltid så jävla tråkigt.. Älsklingen har inte tid för mej, för han ska fira sina vänner. Han kan ju skjuta sig för jag hade planerat att tillbringa min lördag och hans födelsedag med han. Men icke! Kanske skulle va med Julia? Men blir la inte att vi hittar på något så kommer la bara sitta där och röttna och gud vad jag är på dåligt humör just nu känner jag! Haha tycker lite synd om mig sjäv nu. Men det får man ibland va? (a)

Satt och läste lite metro bloggar, vad är det för skillnad på metro och blogg.se? Ser bättre ut med blogg.se tycker jag. Menmen, ska hämta fanta och lägga mig och sura i sängen.
Ha det bra, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback