Göteborg-plusgymnasiet

HejsanSvejsan :)

Sitter här, vid datorn, och sover nästan.
Kom precis hem från Göteborg. Pappa och mamma kom och hämtade mig och Sofia. Vi hade sjukt svårt att hitta dit först. När vi gick därifrån för att gå till centralen så märkte vi att vi hade tagit världens omväg när vi gick dit. Haha, hade så ont i fötterna och ryggen. Usch, menmen. Fanns inte så mycket att se på plusgymnasiet faktist. Lite tråkigt att man inte fick se på själva skolan. Även om det inte var öppet hus så tycker jag man borde ha fått se själva lektionssalarna där man har sminklektioner osv. Lite tråkigt. Man fick iallafall se när dom sminkade personer och gjorde lite håruppsättningar. Fick även ett häfte med lite tips. Synd att det var kopierat i svart bara för man ser typ inget :p
Nu har jag ännu svårare att bestämma hur jag ska söka. Ska nog iallafall söka till plus, måg och ale. Men vilken ordning har jag ingenaning om.. Kommer nog vara ett av mitt livs svåraste beslut, än så länge iallafall. Man får en grundutbildning för livet, man vill ju då gå en linje man tror man kan trivas med. Svårt som attan. Jag får väl se hur jag gör :) Har ju iallafall lite mer än 1 månad på mig. Fast det är egentligen inte mycke tid alls :( Gud..

Nu ska jag iallafall tvätta bort mitt smink, ta mig ett glas vatten och lägga mig och kolla på tvn. Ska bli skönt att lägga sig tidigt, vaken med tuppen imorgon då! Haha. Ni får ha det bäst :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback