godmorgon

Älsklingen som ju som sagt här inatt :) Somnade tidigt som fan igår, var inte ens meningen att somna när jag la mig :p Hehe men det får väl funka det med. Han stack tidigt som attan imorses. Eftersom han tydligen har praktik. Så vaknade själv när det var dags för mig att stiga upp. Tog lite extra sovmorgon så har inte haft någon tid att duscha eller fixa mig speciellt mycket. Men det gör jag väl aldrig direkt när jag bara ska till skolan. Vem bryr sig där liksom? :) Sitter just nu och väntar på att åka. Ska åka med Sofias pappa kvart i. Skönt, slipper alltså att stressa x) Men nu ska jag ta mig en titt in på bilddagboken sen stänga av datorn. :)

Ha det bra, kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback