godmorgon

..allesammans =)

Inatt har jag sovit skönt. Inte lika skönt som alltid, men skönt. Det enda jag saknade var älsklingen bredvid mig. Somnade fort som attan igår, var yr så trött jag va. Vaknade för ungefär 30 min sen eller något :) Sova länge är aldrig fel. Var meningen att jag och Sofia skulle sola nu på morgonen, men vet inte hur det blir med de :p Hon lär ju inte vakna på ett tag och det går ingen buss förän vid 2. Och är inte säker på vilken tid vi skulle till göteborg så. Kanske blir imorgon då. Nu ska jag iallafall ner och ta mig en redig frukost, för det känner jag att jag förtjänar. Länge sen jag åt en riktig god frukost. Hehe :) Sen blir det till att göra sig iordning och duscha och sååå.

Vi hörs säkert ikväll
Ha det bra, kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback