Frisyr till nyår? Svårt!



Skrev i förra inlägget att allt var klart till nyår. Jag tar tillbaka det där. Frisyr? Haha, jag hatar att ha kort hår. Usch! Finns inget att göra med håret och det är hur tråkigt som helst. Hade tänkt trippla det men det känns så tråkigt helt plötsligt. Inte för att nyår är den största och bästa dagen i ens liv, men ni måste hålla med om att man piffar upp sig lite extra just denna dag? Därför har jag problem med håret.. Men det löser sig nog imorgon. Får väl kika runt om jag hittar något snyggt ;) Kan ju inte heller göra någon direkt uppsättning eftersom håret i nacken är kortare eftersom jag har page -.- Störande.

Min dag har varit bra, det har den :) Gick ju som sagt upp till Sofia förut. Julia var också där, så satt vi och tjöta en massa som alltid. Så kom Zara och vi bestämde oss för att åka till Edet för Sofia skulle köpa hårfärg och då passade jag på att köpa glansiga strumpbyxor tills nyår. Blir lite för mycket om jag ska ha tights så det får bli strumpbyxor :) Kan bara tänka mig hur mycket jag kommer frysa när vi drar ut vid 12! Haha men vill man va fin så vad ska man göra, har inte så många val ;) Haha.
När vi kom hem igen färgade jag Sofia's hår. Det tar sin tid när man ska både färga hela håret och sen göra slingor ;) Problemet var att hon valde en ljusare hårfärg än den hon hade innan så utväxten blev ju såklart ljusare än resten av håret. Tyspist :) Resultatet blev lite röd/orange aktigt. Sofia blev verkligen inte nöjd men jag tycker faktist hon passar i den lite mer röda tonen på håret. Men självklart ska hon färga om det imorgon den snippan! Resten av kvällen tjötade vi och skrattade bara. Trevlig kväll faktist.
Nu sitter jag här helt död. Mitt rum är så varmt så man inte ens behöver ha kläder på sig. Så sjukt gött med ett varmt rum! Nu ska jag bara kolla bilddagboken sen hade jag tänkt stänga av datorn. Detta inlägget blev lite för långt med endast tråkig information. Men ni står ut hoppas jag!

 
Vi hörs imorgon mina kära vänner,
ha det bra, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback