FörbättringarSker!

En liten sammanfattning av min dag:
Sov själv inatt och det var inte kul. Vaknade iallafall, och hade sovit jätte skönt! Tur att det var skönt iallafall eftersom jag saknade älsklingen bredvid mej :) Gjorde mej iordning, såg ut som en skata i håret hela dagen. Eftersom mitt hår är så kort så ramlar det ju ner hela tiden när man har det uppsatt! Haha. Fick reda på matteprovet, fick VG :) Och på mattelektionen kom Lars och gav tillbaka våra prov och fick VG. As nöjd, så nu blir det VG i religion i slutbetyg ;) Woho! Efter skolan gick vi till fiket och köpte chokladboll och lussebulle, eller jag gjorde det iallfall :) Eftersom jag skulle sitta och vänta när de solade så va jag ju såklart tvungen att ha något att tugga på :) Förväntade mej ett varmt och skönt solarierum men satt i ett svin kallt rum! Fy det var hemskt. Huttrade som en jude! Sen åkte jag med Katarina och Sofia hem.

Nu sitter jag här i gungstolen igen. Haha :) Kollar lite på extreme home makeover :) Ska snart börja plugga på fysiken. Usch orkar verkligen inte! Men det är sista provet nu innan vi slutar. Skönt som fasen måste jag säga. Älsklingen kommer nog hit sen om jag har tur :) Efter han har vart på träningen då, och den slutar vid 10 -.- Typiskt! Men måste plugga på fysiken nu som sagt, måste få G på detta!

Vi hörs sen.
Ha det bra, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback