Filmkvällen-inte avslutad än



Hejsan alla goa&glada :)

Har precis vart uppe hos Sofia och ska snart dit igen. Gick hem en snabbis medan de skulle ut. Elin och Vickan är kvar uppe hos Sofia ;) Alltså bara Sofia och Eve som gick ut, busarna! Har kollat på 1½ film typ. Haha först kollade vi på halva Tzatsiki "vänner för alltid" tror jag det var och sen när Elin kom med fler filmer så kollade vi på she's a man ;) Så bra! Käkat massa godis&chips och druckit massor av dricka. Så nu sitter jag med en allt för rund mage. hehe! ^^
Nu ska jag ner och skala en clementin, för att få bort all äcklig chips smak i munnen, och sen ska jag upp till Sofia&co igen. Vi hörs kanske senare om jag inte har annat för mig :)

Ha det bra, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback