Filmkvällen-avslutad

Hej igen :)

Nu har jag kommit hem från Sofia och ska inte dit mer idag. Har vart en lugn och skön kväll med många goa skratt. Sånt gillar vi :) Bästa flickorna har man vart med också, det är ju huvudsaken ;) Nu sitter jag här och väntar på att gå och möta älsklingen vid bussen, eller nej. Vid backen (a) Hehe.
Imorgon ska jag sova länga, det har jag bestämt mig för. Idag vaknade jag flera gånger, och tidigt också! Så imorgon blir det en lång skön sovmorgon för min och babys del :)
Saknar massa folk också. Helt sjukt. Känns som det var år och dar sen jag var med Emelie och alla dom! Bajs på det. Men nu är det ju lov. Och snart blir det minijulafton med dom och nyår också :) Det kommer bli toppen och jag längtar som helvete!
Näe, nu ska jag gå och borsta mina tänder. Dom är inte så fräsch kan jag lova efter allt godis, chips och dricka! Hehe.

Ha det bra, kramar

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jodu jag säger det samma. vi får vara någon dag :D <3

2008-12-21 @ 10:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback