Edet nu :)

HejHej :)
Sitter här med datorn och kollar på tv :p Har fixat mig och så nu så jag väntar bara på att bussen ska anlända i Göta så vi kan komma fam till Edet. Haha :) Ska hem till Julia med Salle, Sofia och Emelie. Vickan kanske också skulle hänga på. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men det blir väl alltid något :) Träffa älsklingen lite sen också.
Letade som en galning efter sladden till mobil. Över allt letade jag och det fanns inte någonstans. Så kolla jag vid dvdn bara för att liksom. Tror du inte den låg där då eller -.-' Haha men nu ska jag ner och ta mig en tablett. Mensvärken tar över mig! Buhu :(



Haha men då drar jag mig nu då.
Ha det bra, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback