Designen, hm..



Hejsan :)
Idag har jag nästan bara suttit vid datorn. Försökte sova också, men det gick inte så bra som jag trodde att det skulle göra. Har suttit och fixat med min design som du kanske ser. Haha, det gick inte heller så bra. Kan inte göra så själva inlägget hamnar längre ner och det är sjukt störande. Men det får funka. Den är ju iallafall lite bättre än innan. Ska snart fixa mig lite eftersom jag ska till Meddi sen :) Sova där inatt, det blir mys! <3
Är så sjukt sugen på julmust så jag tror jag dör.. Sen har jag inte ätit någon mat idag. Bara pringles och det är ju inte direkt det smartaste man kan göra. Bara ha ätit chips under hela dagen. Ajjabajja! Får väl ta mig en macka innan jag sticker :) Igår, eller om det var i förrgår, så var jag inne på massa bra sidor om bloggar osv. Men nu kommer jag fan inte ihåg vad de hette. Och det är riktigt störande om jag ska vara ärlig!
Men nu ska jag titta buss och sen föna håret lite. Vi hörs säkert imorgon.

Ha det bra, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback