Den 14 gäller det!

Ja, det är då betygen sätts! Och jag har sååå mycket att göra så jag tror jag snart spricker av allt pluggande. Så här är det. Jag har fysik-prov, tyska-prov, matte-prov, biologi-omprov sen har jag nog omprov i Kemi också.. Säkert något mer om jag inte tänker helt fel. + att vi ska öva på lucia grejerna på lektioner som man behöver. Funderar på att skita i det ändå. Ska inte ha ett fucking ig detta året :o

Iallafall ..

Skolan idag. Vilket jävla väder säger jag bara, vem gillar regn egentligen?
Idag ska jag pluggapluggaplugga! Vill ändra lite på bloggen. Bild och så, den är så tråkig. Men får se om jag hinner. Nu sitter jag och dricker colan som baby hade med sen igår :) Mmmm ! 

                        
                       Vicki&jag, kan inte säga något annat än att jag saker det!

Ha det bra, kramar Sini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback