Dan före dopparedan



Hejsan alla goa och glada, även ni som är ogoa och oglada! =)

Kom precis hem. Min dag har vart cool-lugn! Haha, gick upp vid 9-10 för att åka till Thn med Julia och Jenta. Var inte där så länge och hann knappt kolla något eftersom det var jobbigt när det var massa folk över allt. Och tycker inte om det ^^ Men fick iallafall köpt mig tights och ett linne.
Nu märkte jag att mitt c och d är helt konstigt på tangentbordet så är nog några missar lite här och var^^
När vi kom hem från Thn så gick jag med Julia hem :) gjorde inte så speciellt mycket. Gick ner till affären och köpte Paradis choklad. Så det ska jag och älsklingen mumsa på imorgon, om vi inte är så sugna så vi öppnar den redan ikväll (a) Haha. Vid 3 mötte jag mamma så gick vi ner till mormor och morfar. Satt där en stund, tjötade och kollade lite på tvn. Fick även äran att röra om i mormors hemgjorda gröt medans de var ute och rökte!!! Höhö. Sen kom pappa så åkte vi till boström och köpte tomtegröt, grädde, folié och sånt som de hade glömt inför morgondagen. Sen tog vi in Jannes och farmor&farfars post eftersom de är i sälen. Så tände vi ljus vid gammelmormor och gammelmorfars grav. Andra gången jag var där efter gammelmormor dog. Lite jobbigt var det faktist. Men det var fint där, massa ljus över allt. Iallafall, så åkte vi hem och nu sitter jag här. Är hur hungrig som helst. Har bara ätit 1 macka idag, och det var innan jag åkte till thn. Alltså mer än 7 timmar sen.. Känns ju super bra, haha. Men mamma har börjat med maten nu, hoppas jag verkligen iallafall.
Senare kommer älsklingen hit och sover. Ska bli super mysigt! Julafton imorgon då och det känns verkligen inte som det. Tråkigt tycker jag. Men det får duga, god mat blir det iallafall :D Nyår snart också, något att se fram emot kan jag lova! ;)
Nä, nu ska jag dra mig hade jag tänkt.
Ni får ha en toppen kväll och en trevlig julafton.


















HA DET BRA & GOD JUL
! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback