Andra advent

HejsanHejsan =)

Lite om gårdagen:
Tog bussen med Sofia till Julia. Satt och tjötade och gick till Meddi och sa grattis och så :) Sen väntade vi på Salle och Emelie som också skulle komma. Gick runt ute och det var svin kallt. Jag Emelie och Sofia gick in på Boström, eftersom det var för kaltl för oss att gå ute och luffa. Julia och Salle stack bara, och då blev de sura på oss? Även om det var de som bara stack iväg. Jaja iallafall. Jag Sofia och Emelie stack till Meddi och va med dom där hela kvällen. Satt och tjötade och käkade lite x) När dom börjar tjöta assa, fyfan! Haha kan ju lova att då är det på allvar! :p Dumma är dom ;) Sen stack alla och jag Meddi och Tomas var kvar. Sen följde vi han till bussen och sen gick vi till Meddi och sov. Sängen skrek verkligen efter mig. Haha var så trött så jag kunde stå upp och sova :) Men det var en riktigt trevligt dag. Och grattis ännu en gång på älsklingen! <3<3

Och tillbaka till nutiden ;) Haha. Sov som sagt hos Meddi inatt :) Mysigt. Har legat i sängen hela dagen till halv 4 typ :p Haha, men det har vart riktigt skönt. Fast jag sov lite också medans han satt vid datorn. Nu är jag iallafall hemma. Ska plugga på biologin som jag har omprov på imorgon. Måste klara det nu, sista veckan innan betyg -.- Sen ska jag iallfall tillbaka till älsklingen. Äta pizza och sen sova där :) Det blir nog toppen. Skolan imorgon och det suger. Men snart är det ju lov. Skönt som fan ska det bli iallafall. Hehe, lucia grej på Fredag också. Gud så pinsamt, hehe :)
Men nu behöver jag plugga.
 
Ha det bra, kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback