4 dagar kvar till jullovet!

Igår var jag med älsklingen hela dagen. Vaknade sent, vid halv 12 faktist. Gosade och hade det mysigt! Sen gick vi och solade med Eve på nöjes :) 21 minuter, alldeles för mycket för mig! Haha är superröd i ansiktet och har bränt mig mellan tuttarna.. Inte vidare skönt! Sen gick vi hem till Meddi igen. Åt räkmacka och sen lite så ;) Tog bussen hem till mig kvart i 4 och då käkade vi mat. Sen låg vi i min säng hela dagen och hade det gosigt. Åt risalamalta med saftsoppa, mm så gott! Sen sov vi som sagt :)

Idag vaknade jag och kände mig sjuk. Kände mig helt konstig faktist. Åkte med pappa till skolan. Riktigt soft dag måste jag säga. Inget viktigt alls. Gjorde tex julkort på bilden, hehe. Hade inställd tyska också, det var skönt. Slutade vid 2 och åkte hem med Sofia. Käkade mat och nu har jag suttit här hela dagen. Ska nog ta och stänga av datorn en stund. Ska kanske upp till Sofia med Julia senare. Om jag orkar, mår ju som sagt inte så bra. Orkar verkligen inte blir sjuk nu när det snart är lov! Jaja det ordnar sig nog :)

Ha det bra, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback